پنجره دوجداره خم UPVC رنگی قم با کیفیت بالا
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
پنجره دوجداره خم UPVC رنگی قم با کیفیت بالا
شنبه 19 شهريور 1401 ساعت 11:22 | بازدید : 106 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

پنجره دوجداره خم UPVC رنگی قم با کیفیت بالا

یکی از انواع پنجره های دوجداره که زیبایی خاصی دارد پنجره دوجداره خم  می باشد. این نمونه پنجره ها از نظر عملکرد پروفیل و جنس با بسیاری از دیگر پنجره های دوجداره تفاوتی ندارند. تفاوت اصلی پنجره های دوجداره خم  این است که شکلشان با دیگر پنجره ها فرق می کند. پروفیل های دوجداره تاثیر بسیار زیادی روی معماری و طراحی ساختمان می‌گذارند. پروفیل پنجره های دوجداره خم  را در سایزهای متنوع تولید و طراحی می‌کنند. به همین دلیل انواع پنجره های دوجداره خم  را در ابعاد متفاوت می توانند طراحی نمایند.

معماران برای هماهنگی طرح ساختمان از اشکال متنوع پنجره های خم  استفاده می نمایند. در گروه صنعتی الماس ، پنجره دوجداره چوبي خم  ، پنجره دوجداره آلومينيومي خم  و پنجره دوجداره upvc خم با استاندارد هاي بالا توليد مي گردد. قيمت پنجره دوجداره خم به علت فرآيند توليد آن از نوع هاي ساده پنجره دوجداره بيشتر مي باشد. همچنين اين نوع از پنجره ها را مي توان در تبديل پنجره هاي قديمي به دوجداره نيز استفاده نمود.

 

پنجره دوجداره UPVC خم رنگی قم

 

پنجره دوجداره خم
پنجره خم نیز یکی دیگر از مدل های خاص پنجره یو پی وی سی می باشد که برای برخی از ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد شما می توانید این مدل از پنجره ها در گوشه های ساختمان های اداری ، مسکونی ، ویلا ها و… مشاهده نمایید این پنجره ها علاوه بر اینکه از ساختار خم استفاده می کنند از شیشه های دوجداره خم نیز می توانند استفاده کنند ا. این مدل از پنجره در کنار پروفیل های رنگی و شیشه های طرح دارد می تواند جلوه ویژه ای با ساختمان شما بدهد.
این نوع پنجره از نظر جنس و عملکرد پروفیل با دیگر انواع رایج پنجره دوجداره تفاوتی ندارد.
تفاوت تنها در شکل پروفیل پنجره است ، که می تواند قوس کمانی ، نیم دایره‌ای ، دایره و … داشته باشد.
پروفیل پنجره دوجداره قوس‌دار در سایزهای متعددی وجود دارد ، و می‌توان از آن در ابعاد مختلف استفاده کرد.
پنجره دوجداره قوسی ، تأثیر زیادی بر طراحی و معماری ساختمان دارد ، بنابراین معماران در بسیاری از موارد برای هماهنگی بین طرح ساختمان ، از اشکال قوسی استفاده می‌کنند.
استفاده از پنجره‌های قوسی ، با خم و هلال‌های متفاوت ، تأثیر بسیار زیادی بر معماری ساختمان‌ها داشته ، و تلفیقی از معماری مدرن و سنتی را به وجود می‌آورد.

قیمت پنجره دوجداره UPVC خم
برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره خم UPVC رنگی قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس
گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره خم، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره قم می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 40
:: باردید دیروز : 34
:: بازدید هفته : 76
:: بازدید ماه : 76
:: بازدید سال : 321
:: بازدید کلی : 321